Masalcı Kuzumuz Olduuuuuu !

Gazetelerin verdiği promosyonlara aslında pek güvenim yoktu. İş yerinden iki arkadaş çocukları için gazetenin peluş oyuncak verdiğini ve çok ucuza mal olacağını söyleyince ben de almak istedim. İyiki yapmışım. Sabırla tam 39 kupon biriktirdim. Ve dün kociş gidip aldı ürünü. Benim bile oynayasım geldi, bembeyaz şirin mi şirin bir kuzucuk ! 
avcunun ortasında bir düğme var ve basınca başıyor masal anlatmaya. Tam 15 masal var hafızasında ! 
iki kuzu çok ta yakıştılar birbirlerine :) hemen incelemeye koyuldu bizimki, şuanda ağzına götürdüğü için eline vermekten vazgeçtim. Az daha büyüyünce oynasın:) 

bir başka promosyonda buluşmak üzere :)))))

Yorumlar

  1. Ay nasıl kuzuymuş o öyle! Gerçekten de gazete promosyonuna benzemiyor. Oğluşun çok tatlı maşallah annesi! Bu arada seninki baya bi oturuyor artık benim ki oturuyor bakıyor almaya çalışınca güm devriliyor :))

    YanıtlaSil
  2. evet iki gündür devrilmeden oturmayı başarıyor artık kuzucum. yere oturmaya bayılıyor. döküyorum önüne oyuncakları yuvarlanan topların ardına yönelmeye çalışıyor ve güüüm düşüyor. az kaldı emekler bu iştahla :)) darısı size olsun inşallah

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Değerli Yorumunuz için Teşekkür Ederim..

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Gülse Birsel Yazısı

Defter ciltleme

Keçeden Kitap Ayracı