DOKTORANT @ Mustafa Kemal University !

Üds sınavından aldığım başarılı sonuçtan sonra nihayet bu dönem başvurumu sorunsuz bi şekilde yaptım enstitüye.. Danışmanım Gül hanım da desteklerini eksik etmedi, ama başta çok konuştuk, emin miyim? artık evliyim, master gibi değil daha zorlu bir süreç bekliyor beni hazır mıyım? aileme karşı doktora da bazı fedakarlıklar göstermek gerekecek, üstesinden gelir miyim? yaparım dedim, küstah bir özgüvenle:)) Allah utandırmasın da en büyük destekçim biricik aşkım olmasa zor bu kadar öz güvenle dayanırdım üniversite kapılarına..
velhasıl o gün gelip çattığında, yani mulakat günü, karşımda lisans dönemindeki hocalarımla önce sıcak bir sohbet oldu.(böyle zamanlarda insanın tanıdıklarının sınavda olması meğer ne güzel şeymiş, heycanım yarıya indi diyebilirim) sonra sınava tabi oldum, 5 kişi başvurdu bu dönem doktoraya.. mulakat odasından en iyi intibayla ayrılan, yüzü tek gülen bendim sanırım ki sonuçta bunu gösterdi zaten. Artık bende doktora öğrencisiyim ! şükürler olsun, bu duyguyu yaşamak öyle muhteşem ki, işte azmin zaferi..
2 dönemdir giremeyince artık başaracağımdan ümidimi tamamen kesmiştim, kendime bir son şans vermiştim, iyiki öyle yapmışım. Allah ım emeklerimi boşa çıkarmadığın için sana şükürler olsun, dilerim yeterlilik sınavını da hakkıyla, alnımın akıyla verip Dr.Esra Yağız ünvanıyla mezun olurum..
ÇOOOK MUTLUYUM ÇOOOOOK!!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Gülse Birsel Yazısı

Defter ciltleme

Keçeden Kitap Ayracı