Halet-i Ruhiye

Evde günler öyle çabuk geçiyor ki, gün öncesinden yapmayı planladığım pek çok şeyi gün bitiminde yapamadığımı fark ediyorum  çoğunlukla..

1 yaşına adım adım yürüyen bir minnoş gün içinde artık ne uyursa, o araya sıkıştırabildiğim işlerle -ki çoğunlukla yemek, pasta, börek vs. ile mutfakta geçiyor- meşgul oluyorum.

Kendimi aşma çabalarimdan bir calisma :)

Hira (6 yaşına giriyor bu ay) ha bire ona etkinlik hazırlamamı, birlikte kutu oyunu oynamamı istiyor.




Emirhan'ın (9 yaş dönemleri nasılmış ben de ufak ufak evdeki dönemimde tecrübe ediyorum) ensesindeyim daima. Oğlum kitap okudun mu, problemler bitti mi, vs şeklinde geçiyor onunla diyaloglarımız genelde..
Okumayı planladığım kitaplarımı okuyamadım. Odaklanma sorunu yaşıyorum. Ben de bu ara farklı bir şey deneyeyim dedim. Uzun zamandır yapmak istediğim bir şeyi.. Kuranı Kerim Meali okumaları. Fırsat buldukça kendime bir köşe yaptım, oraya kaçıp kısa kısa okumalar yapıyorum.


Ayrıca çocuk kitapları okuyorum. Bunlar kesinlikle daha iyi geliyor. Emirhan'a almıştım ama önce ben okuyayım istedim. Cahit Zarifoğlu'nun çocuk kitapları tam aradığım türdenmiş. Neyseki zamanlamam çok iyi :)


Yeni bloglar keşfediyorum fırsat bulursam. Ordan yeni tecrübeler ediniyorum. Mesela buraya bakarlar blogunun sahibesi duvar dekoru yapmış. Bu hafta ben de duvarlarla oynadım biraz.

Tepsiyi ben yapmistim, aski ekleyip duvara astim. Saati de cercevelerin arasina ekledim hosuma gitti :)

Çocuklarimin resimlerinden bir kolaj yaptim 

Bu parcayi 3. Defa boyadim ama en icime sinen bu hali oldu :)

 Birabiya blogunun son yazısı duygularıma tercüman olmuş, yapmak istediklerimi listelemiş sanki..
Mevcut durumumuz ruhaniyetimize de sirayet etti. Sokaklardaki durgunluk her ne kadar evde günler fır fır gibi geçse de bizi de durgunlaştırdı. Umutlar bitmiş değil, sadece biraz daha sabretmeyi öğreneceğiz hepsi bu..

Yorumlar

  1. Günleriniz buradan bakınca keyifli ve nitelikli görünüyor. Yapmak istediğiniz daha ne varsa yapmanız dileğiyle. Ayrıca çocuğunuza aldığınız kitapları okumakla ne iyi ettiniz. Biraz çocuk kitabından kimseye zarar gelmez değil mi? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ediyorum. Çocuk kitaplarını yetişkin kitaplarından daha çok sevdiğimi itiraf etmeliyim :)

      Sil
  2. pasta güzel görünüyor elinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. Selamlar blogunuzu takipteyim sizde blogumu takip edip son yazıma yorum yazarsanız çok ama çok mutlu olurum :)

    YanıtlaSil
  4. merhaba esra hanım, nasılsınız?

    YanıtlaSil
  5. Selam uzun zamandır yoktum yeni bir blogla geri döndüm sizi takipteyim. Rica etsem sizde bloguma bi göz atıp takip eder misiniz ? :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Değerli Yorumunuz için Teşekkür Ederim..

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Gülse Birsel Yazısı

Defter ciltleme

Keçeden Kitap Ayracı