Paha biçilemeyen şeyler var..

Evlat ne güzel şey, ne değişik bir sevgi..ne anne-baba sevgisine benziyor, ne yar sevgisine..
Bazen sevgide ölçüyü aşıyor muyum diye ürperiyorum. Tir tir titriyor kalbim. Olur ya Mevlamın mucizesi olan yavrucağım ya Mevlamın benim için sınavı olursa? Aman Ya Rab! Sınama beni evlatlarımla, döktürme gözlerimden elemli yaşlar onlar uğruna.. Senden çok sevdirme hiçbir yaradılmışı..

Rabbim lutfettiğin evladım senindir..Beni yarattığın gibi, alem-i cihanı yarattığın gibi..
Biricik oğlumu ve yakında doğacak olan kızımı bana bağışla, gösterme kederlerini, acılarıyla sınama kalbimi..





Kanımdan, canımdan parçalarım, dilerim bahtınız hep açık olsun. Varlığınız hanemizi her daim aydınlatsın. Bizlere, tüm aleme hayırlı olasınız.

Sizi çok seviyorum..
Anneniz

Yorumlar

Yorum Gönder

Değerli Yorumunuz için Teşekkür Ederim..

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Gülse Birsel Yazısı

Defter ciltleme

Keçeden Kitap Ayracı