Emirhan'la aktiviteler (sulu boya çalışması)

Bu aralar sulu boyama yapmaya bayılıyor. Ben de onu resim yaparken izlemeye bayılıyorum..
Henüz pek çok çağdaşı gibi anlamsız şekiller çizse de zamanla resim yapma sevgisi sayesinde daha anlamlı şeyler ortaya çıkacağından yana umutluyum :)





Mart ayı itibariyle 25 ayı doldurduk. Artık cümleler çok daha anlaşılır oldu, kelime haznesi de hızla büyüyor. Çıkan seslere karşı o kadar duyarlı ki, ben çoğunu yakalayamıyorum.. "Aaa, anne bu ses! ne sesi?". ben sesi seçene kadar, ses çoktan kaybolmuş :) Uçak seslerine karşı öyle duyarlı ki, gece gündüz seçiyor sesi maşallah. Ama havada uçan uçakları gördüğünde çok korkuyor. Yanında kim varsa ona sarılıyor, "biz de binelim mi " diye sorduğumuzda "olmaz" yanıtını alıyoruz. Bakalım bu fobimizle nasıl başa çıkacağız..

***

Bu hafta 32 haftayı dolduruyorum artık. 2 hafta sonra izne ayrılmayı planlıyorum. Emirhan da hareketli bir bebekti ama kız ondan daha fena çıktı maşallah. Doğuma kadar okulda ne kadar kalabilirsem artık gideceğim. Ağustos- Eylül gibi son TİK sunumum var, enazından onun için elimde veriler olması gerek. Bu arada akşamları da evde rahat durmuyorum :) Çok hobisel, sanatsal çalışmalar yapıyorum dermişim :))
Emirhan'da kullandığım çok fazla mama kavanozlarım vardı. Bunları bir gün değerlendiririm diyordum ve kısmet kızımıza imiş. Bebek şekeri olarak bir kısmını hazırlıyorum. Henüz bitmedi ama ön çalışmadan bir kare koyuyorum.



Tüm hazırlıklarımı bitirdiğimde ayrı bir post olarak yazacağım. Sanki ilk defa anne oluyor gibi heyecanlıyım :)
Sağlıcakla...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Gülse Birsel Yazısı

Defter ciltleme

Keçeden Kitap Ayracı