Göz atmaca

Sayılı gün çabuk geçer, ki geçti de. Tez yazımı son sürat devam ediyor. Kalan 6 günlük yıllık iznimi de eksik çalışmaları tamamlamak üzere kullandım. Benim için gerçekten çok tempolu, bir o kadar da yorucu bir haftaydı. 26 Ocakta tezimi savunmak üzere kendimi hazırlıyorum ama bakalım yetiştirebilecek miyim.
Bir nefes alayım dedim ve bu günümü de kayda geçeyim dedim. Bunca hengame içinde kızın da ilk dişi patladı. Geceler uykusuz, geceler sesli, geceleeeeer :))




Sevgili uyku,
bu cümleleri yazan arkadaşa katılıyorum. Tam sana kavuşacak gibi oluyorum, bir feryatla herşey perem perem oluyor.

Yazımı bir kamyon arkası cümleyle kapatayım bugün(dün tv de tesadüfen denk geldiğim bir Türk sineması sahnesinden alıntı:))

"Çilemse çekerim, kaderimse gülerim".

Yorumlar

Yorum Gönder

Değerli Yorumunuz için Teşekkür Ederim..

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Gülse Birsel Yazısı

Defter ciltleme

Keçeden Kitap Ayracı