Nutkum Tutuldu !

Canım meleğim,
seni kucağıma almak için her geçen gün daha çok sabırsızlanıyorum.
Ne olduğunu, neye benzediğini hala bilmiyorum ama ekranda kıpırdayan ellerini ve ayaklarını görünce Nutkum Tutuldu! gülmekle ağlamak arasında gidip geldim..5,8 cm olmuştun..ama bana göre kocaman olmuştun işte.ellerin ayakların vardı, dimdik duran bir başın ..


Hayatıma nasıl bir lezzet, nasıl bir anlam yükledin tarif edemiyorum ki ! Eğer gece uykularımdan verdiğin sancı yüzünden uyanıp sakin olabiliyorsam, işle alakalı zorluklara sırf sana iyi bir gelecek sunabilmek için direniyorsam bana güzel şeyler yapmışsın ufaklığım..Baban tekmelerini hissetmek istiyor artık, am sen çok uslu bir çocuk olacağını az hareketsiz olmanla belli ettin bize çoktan..Anneannenle senin için alışverişler yapmaya başladık, rengini tespit edemesekte sana herseyi her bebeksi rengi yakıştırıyorum meleğim.. daha gelmene 26 hafta var. seni bekliyoruz tatlım, seni çok seviyoruz!!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Gülse Birsel Yazısı

Defter ciltleme

Keçeden Kitap Ayracı