Facebook u dondurdum!

Evet, çünkü çok zamanımı alıyordu, sıkıyordu. Umarım geri dönmem ama ben çatlarım meraktan biliyorum :)) Neyse enazından yeterlilik sınavını verene kadar girmeme kararı aldım. Çok az zamanım kaldı, kaybedecek bir dakika zamanım bile yok aslında...


************
23 nisanın bu yıl pazartesiye gelmesi ne hoş oldu! üç gün tatil, oh mis:))
cumartesi günü geleneksel apartman günümüz vardı. biraz rotarlı bir şekilde davete icabet ettim. Emirhan uyuyorken onu kocişe bıraktım. O ne güzel ikramlardı öyle..Hayatımda ilk defa fellah köftesi yedim ve ilk fırsatta mutlaka deneyeceğim. Enfesti.. Hele o kurabiye, adını soramadım o anda ama onun da tarifini alacağım. Neyse 5 mayısta da bendeler :)) ben de çok kalabalık olmayan sade ama lezzetli bir menü sunmak istiyorum. Zaten çok az kaldı. Yakında bitiriyoruz, malum yaz geliyor, çocukluların evi hareketleniyor, gurbetçiler memlekete gidiyorlar, bla bla bla..


************


Birde pazarı değerlendirelim dedik, nasıl olsa yarın iş yok diye, bu sezonun ilk organizasyonunu gerçekleştirdik. Karlısu ya mangal yapmaya gittik. Dağ eteğinde bir yer. Havası mis mis! Şehirden çok uzak olmasına rağmen müthiş kalabalıktı. Leziz bir suyu vardı dağdan gelen, içmelere doyamadık. Yalnız, makineyi evde unuttuk, o yüzden fotoğraf çekemedim hiç. Cep telefonum da arabada kaldı, almaya üşendim :))bir sonraki ziyaretimizde umarım .. :)


************


Salonun perdeleri batıyordu gözüme çoktandır. Camları da cabası..Emirhanın doğumundan beri bakamadım hiç. Hazır tatilken, hava da pırıl pırılken bir elden geçirivereyim dedim. Saat 10:40 da başladığım salon temizliğini tam saat 4 te bitirdim. Tertemiz oldu ama bende yoruldum. Akşam ders çalışayım dedim, çamaşır odasında beni bekleyen bir sepet ütüyü unuttuğumdan bu sözü geri aldım.. Ve kocişin canı taze fasulye istemişti, bugün annem hazır hazır pişirsin diye onu da bi güzel ayıkladım. saat oldu 10 ! tumba yatak o saatten sonra daha ne olsun. 


Yoğun ama güzel bir haftasonuydu vesselam.. Umarım haftanın kalan 4 günü de güzel geçer..


Herkese iyi haftalar dilerim!


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Gülse Birsel Yazısı

Defter ciltleme

Keçeden Kitap Ayracı