Ne hafta sonuydu ama!

Son ayların en büyük misafir patlamasını yaşadık geçen bu hafta sonu.. Önce kuzenlerim geldiler cumartesi ikindi çayına.. Onlara sunmak için ikramlıklar hazırlamak, evi temizlemek epeyce yorucuydu.. Akşam üzeri onları uğurladıktan sonra Adana'dan ismail abi ve betül geldiler.. 3 aylık hamileymiş betül. Öyle sevindim ki.. Çevremdeki arkadaşlarımın da ailelerinin büyüdüğünü görmek gerçekten çok mutluluk verici. Ben zaten anne olunca anladım aile olmanın ne denli güzel bişey olduğunu.. Keyifle geçen bir cumartesi gecesinin ardından, güzel bir pazar kahvaltısı hazırladım onlar için. Saat 4 gibi onlar da ayrıldılar bizden. Saat 6 da Süheylaları davet etmiştik akşam çayına :) 4 ve 6 saatleri arasındaki zamanda hemen ütümü yaptım, (kociş bu hamaratlığım karşısında beni epeyce bir pohpohladı:)) çamaşırları katlayıp yerleştirdim. vee saat 6 bucuğa doğru da onlar geldiler.. Onlarla da keyifli bir 3 saat geçirdikten sonra saat 9 gibi de onlar kalktılar.. Evi toparla, kuzucuğun anane çantasını hazırla, benim bugün okulum var, okul notlarını hazırla derken saat 10 da düştüğüm ilk yere sızıp kalmışım. Seviyorum ama ben bu tatlı yorgunlukları:) Dostlar sağolsun, sevmeseler gelmezlerdi değil mi ? Sevilmek güzel şey:))


Güzel güzel çok güzel bir hafta diliyorum !!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Gülse Birsel Yazısı

Defter ciltleme

Keçeden Kitap Ayracı