Yeni Sebze Çorbası Denemesi ve İslim Kebabı

Gün geçmiyor ki oğluma yeni bir şey denemeyeyim. Kobay oldu elimin altında kuzucuk, hergün yeni şeyler :))
Son denemem benim tabirimle tam bir sebze cümbüşü :) Nasıl olmasın, brokoli(asla vazgeçemediğim), havuç, pazı, patates, domates:) Bu sefer pirinç ya da şehriye koymadım yerine bir avuç boncuk makarna koydum. Güzelce kaynattım. Azcık tuz serptim. Pişince blender dan geçirdim.Sonuç: Enfes şahane, severek yiyen bir bebek, bundan bize de yap diyen, çocuğunun çorbasına sulanan bir baba :)) Bu çorbayı tuttum, kolay kolay bırakmam garii :))


Bebeğe çorba yaptım ama bize de islim kebabı yaptım, yanına da mis gibi tereyağlı pilav :) Ne pişirsem diye kafa yoran bayanlara şiddetle tavsiye edilir :)
Afiyette kalın ...

Yorumlar

Yorum Gönder

Değerli Yorumunuz için Teşekkür Ederim..

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Gülse Birsel Yazısı

Defter ciltleme

Keçeden Kitap Ayracı