Mimlendim, hükümsüzdür :)

Sevgili blogdaşım Bahar beni mimlenenler kervanına eklemiş. Davetine kayıtsız kalamadım bende arkadaşımın :) Bu mimler sayesinde herkes birbirini daha yakından tanımama fırsatı yakalıyor aslında. Buyrun bakalım :)

Şuan olsa çok sevinirim

Bir tanıdığımın çocuğunun ilik kanseri olduğunu öğrendim geçenlerde.. uygun donörün bulunduğu haberi en çok mutlu eden şey olurdu. Ayrıca sınır komşumuz Suriye'deki savaşın sona erdiği haberi sevindirirdi. Etrafımda o kadar çok suriyeli var ki bir an önce kendi ülkelerine dönüp barış içinde yaşamalarını ve dünyanın her yerinde barış olmasını çok istiyorum. . Bir hayalim var ki yıllardır yolunu gözlediğim. Doktoram bitmiş olsun ve ben akademisyen olarak göreve başlamış olayım. Kocacığımın çok emek verdiği son çalışmasının başarıyla sonuçlanması ve kıdem atlaması da beni ne çok mutlu ederdi :)

Şimdi orada olmak vardı

Ahh güzel İskoçya..

Nerede o güzel günler

Herkes çocukluk günlerini özler genelde ama ben üniversite yıllarımı, aşkı ilk tattığım o yılları, dostlarımla paylaştığımız herşeyi çok ama çok özlüyorum..

Neleri özlüyorum

Hormonusuz domatesi, eski Antakya sokaklarında kana kana su içtiğim çeşmeleri, rahmetli büyük annemi :( , zaman zaman çocukluğumu, uzaktaki yakınlarımı...

Çok severim

Yedirmeyi, yardım etmeyi, yol göstermeyi, güzel yürekli insanları, gördüğüm bir güzelliği paylaşmayı çok ama çok severim:)

 Nefret ederim

Yalandan, dedikodudan, iki yüzlü insanlardan, kıskançlıktan nefret ederim. Allah böyle kişileri islah etsin.

Bugünlerde çok fazla dinledim
Oğlumun sayesinde gangnam style dansı yapmayı öğrendim, o kadar çok dinledim ki şarkı bana yapıştı sanki:) çok karışık dinliyorum aslında bu aralar ama sanırım en çok Jehan Barbur dinledim ve Barış Manço!

Şimdiki ruh halim

Arı gibi çalışmayı isteyen ama bazı terslikler yüzünden beklemek zorunda kalan azıcık gergin, ama sabreden, boşa zaman harcadığında deliren bir ruh halim var şimdilerde..

****

Not: Bahar'ım teşekkür ederim Mim için, sevgiler, öpüyorum :))

Yorumlar

  1. Canımm çok güzel yazmışsın,yakından tanıdık seni
    rica ederim,öpüyorummm

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. yeşilliği, çok yüksek olmayan oldukça planlı binaları, tertemiz sokakları, güler yüzlü insanları, harika manzaraları, ölmeden görmeyi istediğim yerlerden :).. illede İskoçya :)

      Sil
    2. iskoçya deyince aklıma gelen tek şey etekli erkekler:) başka bilgim yok ama inşallah istediğin olur ve gidersin

      Sil
    3. hahahaha..Nabrut, ben o ayrıntıyı tamamen unutmuşum. Etekli erkekler belki zararsızdır da ha ne dersin :))

      Sil
  3. Mim' e yanıtlar çok güzel ve yerinde olmuş, şahsen çok beğendim:)
    Sevgilerimle♡♥♡

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Değerli Yorumunuz için Teşekkür Ederim..

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Gülse Birsel Yazısı

Defter ciltleme

Keçeden Kitap Ayracı