Bir gün herşey değişir

Tıpkı bundan önce olduğu gibi. Haftaları, günleri, saatleri takip edemiyorum artık. İşe gelince ayrı, eve gelince ayrı, okula gidince ayrı bir Esra oluveriyorum. Her girdiğim yere hemen uyum sağlamaya çalışsam da bazen bulunduğum konumdaki sıfatımı şaşırıyorum. Hocama müdürüm müdürüme de hocam diyebiliyorum, laboratuarın çalan telefonuna her defasında hava limanı dememek için zorluyorum kendimi. Bazen de karşımdakini hava limanı diyerek şaşırtıyorum:) herşeye rağmen, tüm yorulmalara, bazen çalışmalardan sonuç alamasam da bunları yapmayı seviyorum. Kuzuma da her fırsatta zaman ayırıyorum. Onunla bol bol oynuyoruz, parka gidiyoruz, legolardan kuleler yapıyoruz, çadırın içinde baba bizi bulamaz ki oynuyoruz , her tarafı kirlete kirlete yemek yemesini büyük bir zevkle izliyorum daha sayamadığım bir sürü şey. Hayatı seviyorum ben yaa, bazen canımı sıksa da seviyorum :) güpgüzel hafta sonları dilerim

Yorumlar

  1. Benimde 2 yaşında oğlum var.İşe dönmeyi iple çekiyorum.iş hayatına alışmış insanların evde durmasıda zor oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burçin hanım Allah bağışlasın evladınızı. Bazen bende evde olayım sadece diyorum. Hiç sıkılmam diyorum ama boş konuşuyorum, ikinci gün şükürler olsun işim var diyorum :) İş hayatında başarılar dilerim..

      Sil
  2. Her şeye rağmen hayat çok güzel be esram,anların değerini bilmek lazım
    sevgilerimle.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Değerli Yorumunuz için Teşekkür Ederim..

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Gülse Birsel Yazısı

Defter ciltleme

Keçeden Kitap Ayracı