**İyi ki Doğdum**

Dün benim doğum günümdü.. 20 li yaşlara veda ederken içim nedense çok buruldu. Yaşlanmaktan korkuyor muyum ne :) Annemin dediği gibi "her yaşın bir güzelliği var, tadını çıkar", diye geçirsem de içimden hüzünlendim işte.. 28 yılı doldurdum.


Sahip olduğum şeylere bakıyorum, harika bir eş, iki dünya güzeli evlat.. Şükürler olsun. Ben bugüne kadar hiç doğum günümü kutlamamıştım, arkadaşlarımdan ve sevdiklerimden gelen güzel temennileri ve hatırlanmaları saymazsak (ha bir de ilk okuldayken 2 kere kutladığımız olanı saymazsak:)).. Dün ilk defa yetişkin biri olarak pasta üfledim. Utandım aslında, bana çocukça geldi :) Dayımlar Almanya'dan, teyzem İstanbul'dan gelmişti (doğum günüm için değil yanlış anlaşılmasın, tatil için burdalar :)) hoş bir tesadüf oldu ama. Gerçi vakit olarak 20 Ağustos sona ermek üzereyken kutladık ama (gelen giden oldu) yine de pastayı üfledim :) Canım kocacığım mutlu olacağımı düşünmüş yapmış bi süpriz işte. 

Dilek tut dediler mumları üflerken. Ne dilenir ki bunca sahibi olduğum güzelliklerin yanında, onların daim olmasını istemekten başka.. Rabbim ayırma, mutluluğumuzu, sağlığımızı alma, daim kıl..Amin

Not: Canım annem, beni iyiki doğurdun. sayende ben de senin gibi anne olup bunun ne denli tarifsiz bir duygu, ne yüce bir servet olduğunu tattım. iyiki annem oldun, iyiki doğdum, iyiki anne oldum :))



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Gülse Birsel Yazısı

Defter ciltleme

Keçeden Kitap Ayracı