2019'a ait tek post

2019 un ilk postundan merhaba.
3. gebelik donemimin 24 hafta 6.gunundeyim. Kabul etmeliyim ki 30 dan sonra gebelik zor azizim. Evde gözümün içine bakan, bizimle ilgilen diye çirpinan iki evlat daha varsa hele daha zor.. Allah tan gunler sayili😊kavusma heyecani hepimizi sarmalamis durumda.
2 gün sonra somestr tatili basliyor. Kuzular bu donemi ananede gecirecekler. Bol dinlenmeli, kitap okumali, calismali 😁bir plan yaptik. Bakalim insallah memnun kalirlar.
Emirhan in okul temposu hayli yuksek. Seviyor bu hali( Şikayet etmiyor enazindan 😊). Haftasonlari basketbol kursuna devam ediyor. 3 ayi bitirdi, keyif aliyor. Bu ara bazi kolejlerin bursluluk sinavina girdi. merakla bekliyoruz sonuclarini.
Hira kuşu tam bir geveze 😊Beni sasirtmaya ve gülümsetmeye devam ediyor. Yakın zamanda yaşadığımız bir hadiseyi aktarayım : Annem beni aradı ve akşam pazı sarması yapacağım yanina ek bir yemek daha yapayım mi diye sordu. Ben de gerek olmadığını söyledim. Hira sabah bulgur pilavı istedi yapsam mı dedi. Yapma, yarın yaparsın dedim. Akşam oldu, sofraya oturduk. Minik kuş geldi yerine oturdu ve ta daaaa, pazı sarması ! Verdiği tepkiyi aynen yazıyorum:
Ananee ben senden "BURGUR" (aynen böyle diyor:)) pilavı istedim niye yapmadın dedi.
Annem de ben annene sordum, O da yarın yap bugün gerek yok dedi, o yüzden yapmadım dedi.
Tabi bu arada göz yaşları sel oldu. Dedim ki kızım ne güzel yemeğimiz var, bugün bunu yiyelim. ikisi bir arada olunca biri yenmiyor dedim. Cevap bir tokat gibiydi benim için:
-Hayır anne! hayır! ananem sorunca öyle demiycektin. Kızım sever yap tabiki diycektin!dedi.
Kızım bana bir ders verdi o an. Ben onu nefsinin cektği şeyi baltamıştım. Altı üstü bir bulgur pilavı çekmişti canı ama ben onun istediğini yaptırmayarak (ki sabah sipariş verdiği halde) engel olmuştum.
Özür dilerim diyebildim. Haklıydı. O küçük değildi ki!
..
...
......
edit: yazı taslaklarda bu kadar kalmış, devam edememişim malesef. Bu haliyle anılarımda yer etmeli..

Yorumlar

Yorum Gönder

Değerli Yorumunuz için Teşekkür Ederim..

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Gülse Birsel Yazısı

Defter ciltleme

Keçeden Kitap Ayracı