29+1

Nerdeeeen nereye.. msn de 137 ile başlamış geri saymalarm, 77 gün kaldı şimdi geriye.. bebeğim daha da büyüdü şimdi. tekmeler sıklaşıp sertleşti. karnımdaki dalgalanmalar yanımdakiler tarafından çok net görülüyor artık. o beni tekmeledikçe ben gülüyorum. Kocişim de bana gülüyor. Millet acı çekince ah der, of der sen gülüyorsun anlamadım diyor.
Bu tekmeler canımı acıtmıyor, aksine o varlığını belli ettikçe ben mutlu oluyor, eğleniyorum. sanki minik oğlum benimle oyun oynamak istiyor gibi geliyor..


Bugün gebelik macerasına birlikte başlamaya karar verdiğim fakat beni 9 hafta farkla sollayarak erken hamile kalan iş arkadaşım bebeğin 2 hafta erken olarak kucağına aldı. doğuma girmeden önce konuştuğumuzda telefonda ağlayarak doğuma giriyorum ben haberin olsun dedi, bende onu teskin edeceğim yerde göz yaşlarımı tutamadım..sadece Allah yardımcın olsun diyebildim..çok güzel bir duygu aslında ama insan inanılmaz bir duygu karmaşası yaşıyor. Hüzün ve mutluluk bir arada..bebekle olan kordon yolculuğu orada bitiyor..artık senin vücudundan beslenmeyecek, karnındaki kadar onunla iç içe olamayacaksın hiçbir zaman..hele çalışan anne olunca bunu düşünmek bile koyuyor insana..hayatın kanunu işte..

3 hafta sonra rapor için başvuru yapacağım. aslında gece nöbetleri gözümü korkutmuyor değil benim de..normal doğum yapmayı diledim hep ama içimden bir ses sezeryanla olacağını söylüyor.. hayırlısı ne ise o olsun..
...
Ağustos ayı içinde tüm eksiklerimi tamamlamam lazım..bebişimin kapı süsü de hazır, şimdi park yatak ve kendim için lohusalık bir kaç pijama-gecelik bakmam gerek..Ha ! bir de doğum için hastane çantası hazır olmalı artık. bebeğim erken gelmek isterse ona hazır değilim gelme diyemem ya..herşeyi hazır etmek lazım.
Zaman su misali, hızla, hatta anlamayacağım bir hızla akıp gidiyor.. ilk olarak aylin yaptı(zeynep sena) sonra amcamın kızı(ibrahim ethem), geçen hafta..sonra sündüz (mina).sırada zübeyde (zeynep) var, ardından güldane (ayhan) ve ben (henüz karar veremedik ne yazık ki).. hızla çoğalıyoruz işte, ha tabi benden sonra hamile kalan gülhanı da unutmamalıyım.
Allah hepimize sağlıklı bebişler, kolay doğumlar güzel günler göstersin inşallah. Hayat farklı formlara dönüşsede keyifli bir şekilde devam ediyor.Ağzımızın tadı hiç kaçmasın ve bebişler vaktinde gelsin hep..
(30.hafta için gün sayarken-izne 17 nöbet kala..)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Gülse Birsel Yazısı

Defter ciltleme

Keçeden Kitap Ayracı