Yıl Dönümü..

tam 1 yıl önce bugün girdik dünya evine..hey gidi hey ! kurtlarımı döküyordum sanırım bu saatlerde:)) insan ne çok şaşırıyor zamanın hızlı akışına.. Sevdiğim adamla evlendiğim daha doğrusu onu bana yazdığı için mevlama bir kez daha şükrettim..onun gözlerine baktığımda aşkımızın hala 6 yıl önceki kadar sıcak, sevgimizin 6 yıl öncesinden daha güçlü olduğunu görmek inanılmaz mutlu ediyor beni.. Aşkım, huzurum, yaşama sevincim.. Seninle evlendiğim ve sana deli gibi aşık olduğum için çok şanslıyım biliyorum..Rabbim daha nice yılları huzurla mutlulukla geride bırakmayı nasip etsin..aşkımız hiç bitmesin, sevgimiz saygımız hiç azalmasın..Canım kocacım seni seviyorum !! tarifsiz !!!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Gülse Birsel Yazısı

Defter ciltleme

Keçeden Kitap Ayracı