Seminer..

Een nihayet seminerimi de verdim. Böylece birinci sınıfı alnımın akıyla geride bıraktım.
Doğumdan önce mi versem, doğumdan hemen 1 ay sonra mı versem diye diye bu günlere geldik..
Neyseki bu da bitti.Normalde katılımın 30 u buldugu seminerde yaklaşık 15 kişi vardı.Katılımın az olmasının nedeni, finallerin başlamış olması, seminer saati tam sınav zamanıydı.. Bende kendimi yorup bir sürü ikram hazırlamıştım. boşa gitmedi gerçi ama, onlarla bu kadar uğraşmaktansa biraz daha konuya çalışmayı tercih ederdim. Gayet başarılı buldular sağolsun hocalarım ama, ne kadar olsa ben bu tür çalışmalarda kendimi hep yetersiz buluyorum. Sanırım bu, benim eksik yanlarımın ne olduğunu bilmemden kaynaklanıyor. Kendimi çok daha fazla yetiştirmek ve gerçekten iyi bir kimyacı olmak istiyorum. Artık önümde sıkı bir çalışma maratonu var. Şimdi yeterliliğe hazırlanma zamanı. 


Dün ilkkez oğluşumu anneanneye gitmenin dışında gezmeye, avm ye götürdük :) aslında hata ettik. aksam 7 gibi cıktık, 8 de emirhanın uyku saati.. yavrucak ilk önce cok mutlu oldu, ışıklar, renkler inanılmaz dikkatini cekti.. artık kafasını istediği yöne rahat çevirebildiğinden merak ettiği herseye istediği gibi baktı. ama saat 8 olduğunda alarm gibi ötmeye, bangır bangır bağırmaya başladı :( hemen cıktık ama ne mümkün. sakinleşmedi hemen. arabada ağzına memeyi dayadım, 30 saniye içinde tuş oldu, kuzucum meğer ne cok uykusu gelmiş..


eve geldiğimizde yatağına yatırdım ama ben üzerimi değişene kadar geri uyandı, sanırım karnı doymamış diye..neyse karnını doyurdum ama hala uymaya niyeti yok ! çaresiz fön makinasını çalıştırdım, nasıl daldı hemen hayret :) ne kerametli sesi var bu makinenin. Ne zaman çaresiz kalsam ilaç gibi geliyor valla :))

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Gülse Birsel Yazısı

Defter ciltleme

Keçeden Kitap Ayracı