yağmur..yağmuuuur..yağmuuuuuuuuuuuuuuuuur !

Dün geceden beri kesintisiz yağıyor rahmet..
Sabah sabah işe geç kalacağım diye stres yaşadım iyice.. malum pazartesi trafiği, emirhanı anneannesine bırakma telaşı, aman servise yetişeyim, geçti mi,kaldı mı, aldı mı... neredeyse her günüm aynı geçiyor. Şimdilik çok sıkıcı gelmese de bu koşturmaca çeki düzen vermem lazım bu gidişe..

Bu hafta çok önemli misafirlerimiz var. Ankara dan yengem geliyor :) abimin nişanlısıyla ilkkez tanışacğız. Annem de ben de bu yüzden biraz heycanlıyız. Bizi neler bekliyor, bakıp görücez artık. Haftasonu da gelin hanıma hediyeler almakla geçti. Ben yaşadığım için bu tür şeylerin ne kadar anlamlı olduğunu biliyorum. İnsan evleneceği insanın ailesinden, onu düşünerek bişeyler yaptıklarını görünce kalbi okşanıyor, çok mutlu oluyor. Ve tabiki ilk intiba! Telefon konuşmalarımız oldukça iyi, bu nedenle yüz yüze geldiğimizde aramızda bir resmiyet olacağını düşünmüyorum. Ben zaten adaptasyon problemi olmayan biriyim. Çok çabuk kaynaşırım. Sanırım Nilay da benim gibi.. Şimdilik iyi gidiyor herşey. Dilerim hep böyle gider, hiç ama hiç değişmez..

Seminerden sonra iyice yayıldım. Bir an önce yeterlilik sorularını cevaplamaya başlamam gerek. iki hafta sonra da derslere girmeye başlayacağım. Çok fazla konu eksiğim olduğundan daha fazla çalışmam gerek. 

minik kuzum, hergeçen gün yeni bişeyler öğreniyor. Benimle oyun oynuyor resmen. Ses çıkarmak onu çok mutlu ediyor. Aynı zamanda çıkardığı sesin taklidini yapmamız onu çok güldürüyor. Yavrum benim.. Her an özlüyorum onu, kokusu hep burnumda..

Bir pazartesi güncesi... Umarım iyi bir hafta olur.. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Gülse Birsel Yazısı

Defter ciltleme

Keçeden Kitap Ayracı