Artık onlar da arkadaş

Dün çok güzel bişey yaptım. Taa ortaokul sıralarından beri görüştüğüm arkadaşım Güldane yi yaklaşık 6 senedir  görmüyordum, onunla görüştüm. İnternet ortamında ve telefonla her zaman görüşüyoruz elbette ama uzun zamandır yüz yüze gelememiştik. Yıllar önce Ankara ya göçmüşlerdi buralardan.. Evlenip İstanbul a yerleşti sonra.. ikimizin de bebeği oldu. Geçenlerde Antakya ya geliyorum görüşelim değince çok mutlu oldum. Hayatın bizi ne kadar değiştirdiğini görmek için çocuklarımıza bakmamız yetti :))

Ufaklıklar henüz birbirlerinin farkında  değiller :) oynamayı bilmiyorlar daha. Emirhan Tuna yı habire dişlemeye kalktı, Tuna da yan yan baktı durdu ona :))

bizimki saçını yakalamaya çalışırken :))



Güzel kuzular.. İnanılmaz tatlılar. Allah onları nazarlardan korusun.. Böylesine anlamlı bir günü bizim de fotoğraflarımız renklendirmeliydi ama değil mi? :)


Anneyiz artık biz.. onlar da artık arkadaş..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Gülse Birsel Yazısı

Defter ciltleme

Keçeden Kitap Ayracı