Keçeden Anahtarlık

Elimde rengarenk keçeler var, ne yapsam diye düşünüyorum ama okuldan ve işten zaman ayırıp da bişeyler yapamıyorum. Yeterlilik sınavını verene kadar da vurasım gelmiyor doğrusu..Ama dün çok sıkıldım ve televizyon izlemektense keçeyle uğraşmak daha yararlı geldi ve Gönül hanımın bloğunda gördüğüm mantar anahtarlıktan kendime yaptım. Orjinali buradadır. Elimde benzer renkler olduğu için ve orjinalini çok beğendiğimden aynı renklerde yapmaya çalıştım. Orjinali kadar güzel olmadı ama yine de ona benziyor :))


önce parçaları kesip hazırladım, daha sonra içini elyaf doldurup diktim. Maskotsuzdu anahtarlarım uzun bir zamandır, artık bu şirin mantar onlara yoldaş olacak :)


Yorumlar

Yorum Gönder

Değerli Yorumunuz için Teşekkür Ederim..

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Gülse Birsel Yazısı

Defter ciltleme

Keçeden Kitap Ayracı