Gelecek yıl bu zamanlar..

Yine son anda piyangodan çıkan bir 24 saatlik nöbetin sabahındayım.. Saat 5:02.. İstanbul uçağı kalkış için hazırdır, yolcuların uçağa alımları için biniş kapısına müraacat.. ne diyorum ben yaa!!!


Sabahın bu saatinde baktım geçen yıl bu zamanlarda neredeymişim, neler yapmışım diye.. Blog yazmanın güzel taraflarından biri de bu olsa gerek. Geçmişi hatırlamak kolay oluyor :) Hamileliğimin 6. ayındaymışım..Hey gidi... Emirhan 8. ayını doldurdu şimdilerde. Bakalım gelecek yıl bu zamanlarda neler yapıyor olacağım. 


Cem Yılmaz ın şarkı söylemesini de espri yapması kadar çok seviyorum. Sabahın bu saatinde de onun gülen yüzüne bakarken bu şarkıyı dinlemek beni keyiflendirdi.. 


Ah bu gönül şarkıları..




Eve gidince uyuyan bir Emirhan, sessiz bir ev, yastık yorgan diliyorum.. Allahıııım! Lütfeeen :))

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Gülse Birsel Yazısı

Defter ciltleme

Keçeden Kitap Ayracı