Mudo'dan neler aldım?

Hafta sonu Mudo nun geleneksel 7 gün indirimleri olduğunu duydum ve şöyle bir bakayım ne var ne yok diye girdim. Mudo nun ev dekorasyon ürünleri çok beğeniyorum. Hepsini almak istiyorum, o derece :)

Aldığım ürünlerden sadece birinde indirim vardı. Diğerleri yeni ürünler olduğu için hiç indirimi yoktu :( Ama çok beğenerek aldığım için mühim değil :) Yalan Dünya dizindeki Nurhayat'ın giyim tarzını çok beğeniyorum. Birkaç gömleğini de internetten buldum. Genelde İpekyol sponsor oluyor ona. Ben de giydiklerine benzer bir krep gömlek buldum! Yapıştım hemen. 89.90 TL! olsun, alıyorum dedim ve aldım :)





Bu hırkayı da kocişim beğendi. Isıtacak bir hırka istiyordum ama kaba da olmasın istiyordum. Bu tam istediğim gibiydi. Hemen işe giydim ve büyün günü çok sıcak geçirdim. Bu da indirim de değildi, 79.90 TL :)














İndirimdeki ürünler genelde Mudo city ürünleriydi. Çok güzel yastıklar vardı aslında ama bizim evin dekorasyonuna çok uyan şeyler değildi. Ben de danışman hocama bu tea cup ı aldım. Çok sevimli geldi bana :)















Herkese iyi haftalar!

Yorumlar

Yorum Gönder

Değerli Yorumunuz için Teşekkür Ederim..

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Gülse Birsel Yazısı

Defter ciltleme

Keçeden Kitap Ayracı