Yaşamın Kıyısında..

Bugün bu hayata ne kadar ince bir noktadan bağlı olduğumuzu ve ölümün burnumun ta ucunda olduğunu çok net yaşadım. Sabah rahatsızlanan bir personel arkadaşıma (kendisi hamileydi) iş yerinin ambulansıyla refakat ettim. Ambulans yolda kaza yaptı.. Hemde bayağı ciddi bir kazaydı, ölebilirdik,  ama burnumuz bile kanamadı şükürler olsun.. Bir araç yol vermek yerine önümüze direksiyon kırınca, süratli olan ambulansı şoför kontrol edemedi ve gümmm! Tekerimiz çarpmanın etkisiyle parçalandı ve inanılmaz bir sarsıntıyla savrulduk. Kendime geldiğimde olayın şokundan ve hayatta olmanın sevincinden hiçbir şey hissetmedim ama birkaç saat sonra darbe aldığım yerlerde morartılar ve sızılar başladı...Olsun yaşıyorum ya, onlar elbette geçer.. 
Rabbim beterinden korusun. Çok şükür arkadaşımda bişey yok, bebeği de o da iyiler..

Ancak kazadan sonra ayaklarımdaki morluklara baktıkça kaza anını yeniden yaşıyorum. Kazada ölseydim, o sabah evladımı ve kocamı son görüşüm olacaktı..Onların da beni elbette. Ölmekten değil de kuzumu annesiz bırakmaktan korkarım. Daha öyle küçük ve muhtaç ki.. Ölmek benim için mevlama kavuşmaktır, ölmekten asla korkmuyorum. Ya da sakatlabilir, kalıcı hasarlar oluşabilirdi..Ama hiçbiri olmadı, bin şükür ! İnsan her nefesinin son nefesi olduğunu, çıktığı evine yeniden dönemeyeceğini, çocuğunu, annesini, babasını, eşini belkide son görüşümdür diye düşünerek yaşaması zor gelebilir, ama bu kaçınılmaz gerçek.. Geleceği bilmeden yaşamak zordur ama ihtimaller dahilinde bu bilinçle yaşarsak, ardından yaşanacak psikolojik hasarı atlatmak daha kolay olabilir. 
Rabbim beterinden korusun, bir daha yaşatmasın..

Yorumlar

  1. ÇOK GEÇMİŞ OLSUN CANIM..ALLAH SANA DA SEVDİKLERİNE DE ÇOK UZUN ÖMÜRLER NASİP ETSİN..ALLAH BİR DAHA BÖYLE ŞEYLER YAŞATMASIN..:((

    YanıtlaSil
  2. Âmin,âmin,âmin..Allah razı olsun fatoscugum, mevlam hepimize hayırlı ömürler versin.

    YanıtlaSil
  3. Çok geçmiş olsun,her an her şey başımıza gelebiliyor allah beterinden esirgesin.

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim bahar, evet herşeye hazırlıklı olmalıyız bu yüzden..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Değerli Yorumunuz için Teşekkür Ederim..

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Gülse Birsel Yazısı

Defter ciltleme

Keçeden Kitap Ayracı