Alış-veriş

Zaten alış veriş yaparken zorlanan biriyim, kendime göre bişeyleri bulana kadar çok karasular indirmişimdir ayaklarıma, hele bi de hamileyken sıkıntım katlandı.. pahalı olması bir yana istediğim renk ve kesimde bulmak imkansız gibi geldi bana iki ayda.. ancak bir tane bulabildim onu da çıkarmıyorum zaten ayağımdan :)
ancak bugün internette gazinirken bişey gördüm ve çok ilgimi çekti. giymediğin kottan çok güzel hamile kotu yapabiliyorsun. Bu sitede okadar güzel anlatmış ki hemen bi tane yapacağım. kendim tek başıma zor yapabilirim ama annemden bu konuda yardım isteyeceğim. Eğer güzel olursa bugüne kadar boşuna bukadar gezdiğim için üzüleceğim.. Ayrıca dün bebeşim için de piyasaya bir bakayım ededim.. woooww..! bebek giysiyerinin ne kadar pahalı olduğunu gördüm. tabi ucuz yollu her bütçeye göre giysiler mevcut ama yinede çocuk için apayrı bir bütçe oluşturmak gerekiyor. Bu aralar biraz elimiz dar, ancak boğazımıza arttırabiliyoruz.. Ama ben inanıyorum meleğim bereket getirecek bize, herşey değişecek, hanemiz ışıldayacak onunla.o yüzden hiç dert etmiyorum, uğur böceğim ! bitanem !

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Gülse Birsel Yazısı

Defter ciltleme

Keçeden Kitap Ayracı