Hamile bir kadına sorulması ve söylenmesi sakıncalı olan şeyler..

Bloglar arasında dolaşırken bu başlık altında yazılmış bir yazıyı okudum ve gerçekten çok beyendim. Son zamanlarda özellikle kilomla alakalı olarak milletin bilip bilmeden yorumlar yapması canımı sıkmaya ve dilimi sivriltmeme neden olacak cinsten. 17. haftamdayım ve ortama 4 kilo aldım bu süreçte.. hamileyim değince mağazadaki satış personelinden tutun da iş yerindeki güvenlik görevlisine kadar herkes hemen karnıma bakıp senin neren hamile diyorlar ! ayyyy..ay! ne bekliyorsunuz, 4. ayında karnımın ramazan davulu gibi gerilmesini mi? bebeğim daha henüz 150-200 g arası bişey ! kime yararı olacak fazla kilonunu ozaman, sizin gözünüzü doyurmak ya da hamile olduğuma inandırmak için mi almalıyım kiloları !!
Bir de klasik gelen sorulardan biri, çalıştığın yerden izin sorun olmayacak mı, ya da işe devam edecek misin?
zaten yeterince boğulduğum bir mevzu, işin içinden çıkamadığım beni ilk zamanlarımda sürekli geren bir mesele ike ne diye hatırlatıp insanın sinirlerini daha fazla bozuyorlar, nasıl bir güdü, tatminkarlık anlayamıyorum.
Bide huzurlu giden hamileliğini, hamilelikle birlikte yürürttüğün kariyer ve iş hayatını çekemeyenler var ki Allah Allah ! onların laflarına aldırış etmiyorum da Allah onların nazarlarından korusun, öyle bir kıskançlık saklı ki cümlelerinde anlamamak imkansız..
neyse çok uzatmadan yazının tamamının olduğu siteyi paylaşmak istiyorum..

http://www.slingomom.com/hamilelik-dogum/bir-hamileye-sorulmamasi-ve-soylenmemesi-gerekenler/


İnsanlar biraz daha ince düşünebilseler keşke, kötü tecrübelerini anlatırken, bizimle kendilerini kıyaslayarak karartmasalar renkli umutlarımızı, ozaman işte hersey cok daha güzel olabilir...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Gülse Birsel Yazısı

Defter ciltleme

Keçeden Kitap Ayracı