Tatlı Aşkı ..

Biri beni durdursun artık :((
içimdeki bu tatlı yeme arzusu ile bikaç gündür başım belada ! bebişim hep tatlı yememi istiyor, canım tatlıdan başka bişey istemiyor. en tatlı yiyecekleri yediğimde bile 5-10 dk kesiliyorum, sonra yeniden başlıyor kriz..
en dayanılmazı da waffle aşkı !! karar verdim ama makinasını alıp doya doya yiycem artık, nasıl olsa kocişim harika waffle krepleri yapıyor, içini keyfime göre doldurup, doya doya yiycem evimde !

halk arasındaki türlü hurafelere göre oğlum olacakmış, "ye tatlıyı, doğur atlıyı" diyorlar..
ee..? bundan bikaç hafta önce de deli gibi turşu yiyordum, o zaman kızdı oğlana mı döndü şimdi ?
türlü türlü adetler :) neyse, yarın büyük gün. eğer bebeğimiz bize oyun yapmazsa cinsyetini öğrenebileceğiz, bu garip kız mı oğlan mı, karnın şöyle, popon böyle muhabbetleri de sona ermiş olacak nihayet :)

yarın bu saatlerde öğrenmiş olurum belki de .. çok heycanlıyım, sabırsızım.. seni merak ediyorum canım !

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Gülse Birsel Yazısı

Defter ciltleme

Keçeden Kitap Ayracı