Mevsimler şaşırmış olamaz..

Şimşekler, gökgürültüsü ve ardından şakır şukur bir yağmur ki kendimi haziran ayında değilde ocak ayında hissettiren yağmur sonrası serinlik... herkes şaşkındı bütünn gece ama nihayet sabah oldu. önce klimalar gündüzün sıcaklığına sebeben açtırıldı, gece yağmur serinliği çökünce yana yana eleman arandı kapatılması için..insanoğlu doyumsuz işte, istekler arzular bitmiyor.. bebişim 6.ayının içinde artık 7 yi kolluyoruz gelsin diye ve 8..9.. çok değil senelik iznimden sonra 1,5 ay yani yaklaşık 14 nöbet çalışacağım.. gündüz vardiyasına geçmek hayal oldu benim için, şimdilik yanımda bir arkadaş var ben istirahat edince yerime o bakıyor, buna da şükür diyebiliyoruz artık. 6. ayından sonra kanunen hamile bir kadının gece nöbetlerinde çalıştırılması yasakken biz bu yasakları uygulatamıyorsak demekki yasak değilmiş..ama yılmayacağım, elbette bugünler de geçecek, nelere katlandık bunu da atlatacağız inşallah..
Çarşamba dünü geç kalınmış olan master mezuniyet törenine katılacağım..aslında garip geliyor doktora öğrencisiyken master mezuniyetine katılmak ama lisansı bitirirken mezuniyet töreni yapılmamıştı bizde, kuru bir kep ve emanet bir cübbeyle fotografçıda iki saniyelik patlayan bir flaşla oturtmuştum o anıyı yerine.. şimdi elime bir fırsat geçti, kocişim gülüyor bana doktora yapıyorsun ne işin karnın burnunda oralarda diye.. ama o da istiyor gitmemi, sonradan itiraf ediyor.. dile kolay zararsız ziyansız 2 yılda bitirdim bi dolu öğrendiğim şeylerle masterdan..tek dileğim aynı şekilde doktorayı da bitirebilmek. çarşamba günü aynı zamanda, doğumdan önce (inşallah bi aksilik olmazsa tabi) vereceğim seminerin birinci tabanını sunacağım hocama bakalım.. iyi hazırlanmak istiyorum. henüz zamanım var ama bir yandan yeterlilik ve kasım dönemi ales sınavına hazırlanma arzum da var.. yapacak çok şey var aslında, Allah sıhat ve selamet versin yeterki.. tek derdim şu çalışma koşullarımı biraz daha iyileştirmek. artık işten yana kafamı ağrıtacak saçma sapan gereksiz şeylerle zaman kaybetmek istemiyorum. bebeğim bana şans getrecek, onun uğuruna ve kısmetine fazlasıyla inanıyorum..
bir nöbeti daha yağmurlu bir gecenin ardından tertemiz bir gökyüzü ve mis gibi Amik ovasının toprak kokusuyla geride bırakıyorum.. 2 saat sonra evimde yatağıma yerleşmiş ve bu nöbeti de atlatmış olmanın verdiği rahatlıkla uykuya dalmış olmayı umut ediyorum..
bebeğim sen büyümeye ve beni mutlu etmeye devam et, inan bana herşey çok güzel olacak, herşey ÇOK GÜZEL OLACAK..!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Gülse Birsel Yazısı

Defter ciltleme

Keçeden Kitap Ayracı