Mezun(iyet) Havası..

2009 yılının eylül ayında sorunsuz ve başarıyla vermiştim master tez savunmamı.. lisansı saymazsak akademik olarak ilk şahsi ve benim için çok önemli bir başarıydı bu. çünkü tam 2 yılda bitirmiştim, bu iki yıl içinde sadece kendi tezimni değil aynı zamanda Tübitak projesinin 1 yıllık deneylerini de tek başıma tamamlamıştım. Proje raporu sorunsuz bir şekilde sunuldu, ardından bir makale, posterler.. ve kendi tez çalışmam. Velhasıl dolu dolu bir master dönemi geçirdim. Bunun yanı sıra hocamın beni yetiştirmek için laboratuar derslerinde öğrencilere uygulamalar yaptırmak için görevlendirdiğini de es geçemem. O başlı başına bir tecrübe çünkü.. Daha neler neler.. tabanlarım şişiyordu ayaküstü çalışmaktan, zaman zaman ağladığım oluyordu, zorlanıyordum. yemek yiycek zamanım yoktu, ekmek arası ne yaptıysam onu yiyordum 5 dakikada.. Çok özverili geçti çok! Hocam da sağolsun hakkımı hiç yemedi, doktora öğrencisi olarak beni kabul etmesi bunun en büyük göstergesiydi bence. Bu kadar zorlu bir maratondan sonra iyi bir kutlamayı haketmeme rağmen mezuniyet töreni yapmadılar, dahası enstitü olarak hiç yapmamışlar ben daha dün öğrendim bunu. Yani 2 yıl geçmesine ve şuanda doktoraya devam etmeme rağmen katıldım törene..iyi de yaptım. Doktora mezunlarının yeminlerini dinledim, içimde fırtınalar koptu, daha çok heycanlandım. dile kolay yaklaşık 5 yıl sürüyor..
doktora mezunları cüppelerini giydikten sonra sıra master mezunlarına gelmişti. çok kalabalık olmadığından bizlerinde isimleri tek tek anons edildi.. Mezunlarımızdan Esra Yağız'a diplomasını vermek üzere danışmanı Yrd.Doç.Dr.Gül Özyılmaz'ı davet ediyoruz..insan öyle gurulanıyor ve mutlu oluyor ki..hep darısı doktoraya dedik. inşallah o günleri de görürüz..

DARISI DOKTORAYA İNŞALLAH :))

Yorumlar

  1. İsminin içinde portakal geçen ve yemeklerden bahseden bir bloğu ararken sizin blogunuza denk geldim. Gül benim çok yakın arkadaşım ve hatta dostumdur. Tesadüfen bulduğum bu blogda gezinirken fotoğrafını görmek çok güzel. Ve umarım bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alır ve sevgiyle sağlıkla büyütürsünüz:) Seda Sevgen

    YanıtlaSil
  2. merhaba, gül hanım benim danışman hocamdır. Master dan sonra doktorayı da onunla yapıyorum :) dünya çok küçükmüş gerçekten, özellikle arasaydınız bulamazdınız belki de:) bebeğim çok şükür doğdu, şuan 6. ayında. çok tşkkür ederim güzel dilekleriniz için.

    YanıtlaSil
  3. Maşallah bebeğiniz çok güzel. Allah nazarlardan korusun. Kısmet olursa bir ara canım dostumu ziyaret etmek istiyorum ( neredeyse 3 yıl oldu gelmeyeli oralara). Bebeğinizi sağlıkla ve bol sevgiyle büyütebileceğiniz güzel günler dilerim. Bu arada benden önce görürseniz canım dostuma sevgi ve selamlarımı iletirseniz sevinirim:) Seda Sevgen

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederim. Gül hocamla pazartesi günü görüşeceğiz, dersimiz var.. selamınızı götürdüğümü duyunca çok şaşıracağını düşünüyorum:) sevgiler..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Değerli Yorumunuz için Teşekkür Ederim..

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Gülse Birsel Yazısı

Defter ciltleme

Keçeden Kitap Ayracı