BAHAR GELDİ..

Nihayet kabanlardan kurtulduk..Bahar sıcacık güneşini, kuşların cıvıldaşmalarını, mis gibi çiçek kokularını sunmaya başladı dünden beri..Yarın nevruz.. tam da üstüne yaşanıyor bu güzellikler, hani bayram edilecek kadar iyi geliyor insana, o çetin kışın ardından..


Yeterlilik sınavına sayılı günler kaldı. Ancak "geldi bahar ayları, gevşer gönül yayları" misali ders çalışmak çok zor geliyor nedense.. Kendime yeni uğraşlar ediniyorum. Şimdiki merakım KEÇE. Elime yüzüme bulaştırmadan neler yapacağım bilmiyorum :) ama hiç ders çalışmadan bütün gün keçe ile bişeyler tasarlayabilirim.. Emirhan'a ördüğüm bere bitmek üzere. Gerçi bahar geldi, artık kullanılacağını zannetmiyorum ama 7 Nisan da Ankara'ya gideceğimiz için belki orada lazım olabilir. Pek yakında fotoğrafını ekleyeceğim.. Tüm bunlardan başka şimdilerde aklıma takılan oğluşumun biriken mama kavanozlarını nasıl değerlendireyim sorusu:)) Hocam bu kafa yorduğum şeyleri görse, belki bana kızar, yapmam gereken onca iş varken hobi merakından kurtulmalıyım. Ama kafa dağıtmak da önemli, ben de zaten tüm zamanımı bu işe vermiyorum canıııım, arada yarım saat bi saatçik işte :D


Emirhan her geçen gün yeni bişeyler öğreniyor. Dişleri iyice yükseldi, ısırdı mı acıtıyor valla.. oyuncakları dışında herşeye merak duyuyor. herşeyi kemirmek istiyor. Ben de ona bir meyve filesi aldım, içine elma ve bazen de muz koyup veriyorum, bayılıyor dişlemeye. Akşam yemeğini artık biliyor. Ne zaman sofrayı kursak kendisi de katılmak istiyor, ben de alıyorum kucağıma oturtuyorum bizimle sofraya, ne yiyorsam minicik lokmalar halinde tattırıyorum yavruma. Çok seviniyor, gülücükler atıyor. Canım yavrum, hergün büyüdüğünü görmek hem mutlu ediyor, hem de zamanın akışı üzüyor beni..dünyaya direk kalacak değiliz ya, yaşlanacağız elbet..


Ve bugününün olayı. Rejime başladım. hedef 68 kilodan 58 kiloya düşmek. bakalım ne kadar sürecek :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Gülse Birsel Yazısı

Defter ciltleme

Keçeden Kitap Ayracı