Kulaklı Bere Nihayet Bitti

Aslında bitireli bi 10 gün oldu ama bloga eklemeye zaman olmadı. İnternete görüğüm bir modeli kendimce yorumladım :) Akşamları tv karşısında uyuklamadan geçirebildiğim yarım saatlik zaman dilimlerinde ancak örebildiğimden biraz uzun sürdü bitmesi. Seneye kullanır artık kuzum, artık bahar geldi. Bilerek azcık büyük yaptım zaten. Ölçüsü var mıydı yok muydu bilmiyorum. Ben fotoğrafına bakarak çıkardım modelini. Orjinali için buraya bir tık [en alttaki turkuaz modeli yapmak istemiştim :) ]
çok yakıştı bebeğime :) bunlar da farklı açılardan berenin modeli..

Yorumlar

  1. kocaman MASAALAHHHHHHHHHHH
    OPUYORUM YANAKLARINDAN SENI BEBIS
    lutfen alttaki garip harfleri kaldir
    cok daha fazla yorum gelir:)))))))

    YanıtlaSil
  2. tşk ederim cihan. tavsiyeni de dikkate alacağım :))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Değerli Yorumunuz için Teşekkür Ederim..

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Gülse Birsel Yazısı

Defter ciltleme

Keçeden Kitap Ayracı